Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Dagens ord: bajstolle

Publicerad 2009-01-28 21:45:15 i Sjukvård och varma känslor

Jag går blivit barnsligt förtjust i ordet bajstolle sen syrrans unge Josefin 4 år började säga det. Min kropp envisas med att påminna mig om att jag inte befruktat mig denna månaden heller. Hela jag är som en svullen klump, och jag känner mig ungefär lika fräsch som en sån där tant med finblus och chanelparfym. Det är något mystiskt över det där. Jag fattar inte varför de luktar likadant. Det är nog bäst jag slänger mig i duschen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela