Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Ännu ett tecken från Gud

Publicerad 2009-03-12 12:00:42 i Sjukvård och varma känslor

Jag har länge misstänkt att det är mitt öde är att bli en tant. Jag började ana ugglor redan för flera år sedan när jag hörde mig själv gnälla över saker som tvättstugan. När jag sen började ha kafferep och intressera mig för broderi och detta i kombination med bettskena och stödstrumpor har jag till sist fått acceptera min lott. Idag ser jag en annons i tidningen med orden: tycker du det är rimligt att sjukvården får tillräckligt med personal? JA Tänkte jag, vad är det här för roligt folk? SPI, vem annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela