Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Måste jag förlora dig?

Publicerad 2009-11-07 11:34:47 i Sjukvård och varma känslor

Jag och Per- Arne har haft en kort men intensiv tid ihop. I juni blev han min och sen dess har vi träffats så gott som varje dag. Vi har skällt ut busschaufförer, kört på glas, hälsat på goda vänner, åkt till jobbet och skola ihop gått sönder och blivit lagade igen. I förrgår när jag var ute och cyklade så ramlade halva Per- Arnes pedal av. Jag cyklar nu med 1,5 pedal. Jag skulle uppskatta att detta är minst den 5e saken som faktiskt trillar av Per- Arne. Jag börjar nu oroa mig för att han uppnått den åldern när det är dags att gå i pension... Hur vet man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela