Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Huckleberry Finn

Publicerad 2010-12-10 14:31:17 i Sjukvård och varma känslor

När jag var liten så ville jag byta namn till Huckleberry Finn efter att ha läst boken. Då var jag inte så insatt in det här med copyright. Det gjorde inte så mycket för sedan ville jag gärna heta Benjamin som en av Huckleberrys vänner hette (om jag minns rätt, men Benjamin skulle det vara i alla fall för det var så roligt att man kunde heta något med ben). Jag har nog alltid varit ganska queer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela