Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Idag är en annan dag

Publicerad 2010-12-26 17:32:36 i Sjukvård och varma känslor

Alltså inatt sova jag ca 12 timmar. Jag vaknade efter en massa konstiga drömmar 12.13- alltså lunchtid. Då hade jag ändå sovit två timmar på eftermiddagen. Jag håller på att förvandlas till en katt, I'm sure. Jag håller på med mitt eviga skolknussel som ska skickas in och ibland springer jag bort till dammsugaren som bara stått framme i två veckor, och startar den och stänger av den igen. Så tokigt. Dessutom har jag inte träffat någon riktig människa sen typ igår förmiddag och det börjar märkas på att jag får lappsjukan. Och bara så att ni vet det så vill jag verkligen verkligen verkligen ha den där rosa påsen som jag skrev om häromdagen. Nu måste ni alla be till Gud att jag ska få den!!! Hehe. (Obs, skämt, be för all del inte till Gud om sådana trivialiteter, han har så mycket att göra just nu). Åh, jag är så empatisk, klockorna stannar.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela