Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

"Jag hittar bra i mörkret"

Publicerad 2010-12-07 16:32:49 i Sjukvård och varma känslor

Idag träffade jag en ny barnmorska. Ny för mig alltså. Jag ska berätta mer om det sen. Här kommer två klockrena citat från kvinnan i fråga:
"Så du har jobbat inom vården. Då vet du att det finns riktigt elaka människor där. Som de där som vägrade skriva ut Diane till dig".
"Skrev de ut Desolett till dig?! Det blir ju alla tjocka av!"
Nu känns det lite bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela