Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Rumpmat

Publicerad 2010-12-09 18:02:21 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Om du tillhör den stackars lilla skara som fått höra på mina byxplaner på sistone så kan du vara förberedd på ännu en utläggning i ämnet. Idag bestämde jag mig för att släpa mig till byxaffären och skaffa sådana där "byxor". Efter att ha läst om alla andra svenska kvinnors problem att få in sin välformade bakdel i ett par jeans så var jag helt säker på att Kappahls "Magic" skulle ha svaret på allt. Guess what, bloggen? Jag kan inte ha byxor med hög midja. Jag är 85% säker på att det inte bara är det faktum är att jag har en omfattande bakdel utan även att jag har höfter som skulle göra vilken stenåldersman som helst alldeles tokig av förökningsdrift. Höftbenen är liksom skelett och hur man än gör så går det inte att komma förbi dem. Så jag gick till Lindex. Och fick på mig ett par byxor med hög midja men bestämde mig ändå för ett par som kallas "base". Det betyder att de inte är något speciellt. Men de sitter faktiskt jättebra! Hurra! Nu blir alla glada. Nu måste jag skriva hemtenta. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela