Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

ensam ung kvinna söker...

Publicerad 2010-07-13 07:27:00 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Jag är en glad och positiv tjej på 26 år... haha nej jag bara skojar. Jag skulle aldrig skriva så om mig själv. Om ni undrar var jag har varit så har det varit så jädrans varmt så jag har hållt mig utomhus och bl a lekt med Josefin 5,5 år. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var underbart.
Nu är jag på väg till jobbet så jag kan inte sitta här och spekulera i all evighet men här kommer ett litet citat från jobbet som ni kan roa er med så länge:

Patient (80+): Du, du har väl en sån där boyfriend?
Jag: Ja...?
Patient: Men... Hur gör ni egentligen? Är det inte svårt?

Mannen ifråga har varit gift i 60 år, och undrar lite stillsamt hur man gör för att få ett förhållande att fungera, eftersom män är så besvärliga. Farbröder is the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela