Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Hälsningar från avdelningen

Publicerad 2010-07-13 17:40:52 i Sjukvård och varma känslor

Dagens hittills bästa samtal utspelar sig mellan två gamla rävar till undersköterskor:

Angående en tidigare överläkare på kliniken som slog till på stort och skaffade sig ett yngre fruntimmer (som dessutom var sjuksköterska!)

-Jag kommer ALDRIG att glömma det- Det var på ICA på Sallerupsvägen! Jag kände igen honom, han hade mysbyxor på sig, så jag gömde mig bakom en hylla, men han fick syn på mig! Han hade kommit för att köpa blöjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela