Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

I ära av Zeinab

Publicerad 2010-07-25 21:41:47 i Sjukvård och varma känslor

Det har ju varit ett fasligt tjatande om denna Zeinab med eller utan källare. Jag vill bara påpeka att jag även har andra vänner och väninnor. Idag har jag äntligen tagit tjuren vid hornen och städat hela lägenheten. Nu är den så att säga tip top. Jag har även ätit en muffins. Hur som helst så tänkte jag att det var dags att visa resultatet av Zeinabs hårda arbete med lite porträttbilder! Och ja, jag ser inte klok ut när jag tar bilder på mig själv eftersom jag alltid ska puta med munnen.




Om någonting, vad som helst, ser fult ut, så är det kamerans fel.

Med kärlek,

Kung markatta

Kommentarer

Postat av: Irina

Publicerad 2010-08-03 09:40:37

Fin frisyr & Söt tröja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela