Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Back on track

Publicerad 2010-06-14 18:07:01 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Det är med stor sorg jag har lämnat Istanbul, tokiga gubbar, hemlösa katter, svettiga gator, burdusa försäljare, och fantastiskt stora byggnader. Jag är helt enkelt knasigt kär i Istanbul. Jag hoppas att jag snart kommer över det. För att fira återkomsten till Malmö (parkernas stad) har jag dagen till ära tagit på mig mina hello kitty trosor.

OBS! Det är inte rumpan på bilden som har skrivit inlägget!

Nu gäller det bara att hitta ett karlskrälle som har mod nog att ta på sig något sådant här:


Bara en riktig man kan ha sådant mod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela