Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Hett tips

Publicerad 2010-06-01 21:53:57 i Sjukvård och varma känslor

Jag ramlade över en spännande länk idag och tänkte vara lite generös och dela med mig till mina medmänniskor:
http://www.fluffbabes.se.
Detta är inte vilken hemsida som helst utan en hemsida för kvinnor i sina bästa år som gillar rosa fluff. Bara det! Det finns en massa piffiga saker, bl a rosa parfymerat toapapper, högklackade galoscher för regniga dagar, men framförallt:

- håll i er nu-


DE HAR ETT AVTAL MED EN BEGRAVNINGSBYRÅ!

Jo, det är sant.
Begravningar är alldeles för tråkiga och omoderna och det minsta man kan begära är väl att få göra sin sista resa i en rosa kista? Såhär skriver fluffbabes själva om sin idé:

"I livet har vi älskat ett bra party eller en middagsbjudning som våra vänner sent har kunnat glömma. Så vill vi att det ska vara på vår begravning också. Därför har vi skapat Never ending story och Angelbox by Fluffbabes (en kista som inte är som alla andra)."

Appropå gravar, så tycker jag mig höra hur mormor vänder sig i sin just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela