Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Skrivkramp

Publicerad 2010-06-06 15:42:12 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Jag har inte uppdaterat på ett par dar. Detta beror delvis på att livet kommit i vägen och delvis på att vi hade besöksrekord här på bloggen häromdagen och fastän jag försökt flera gånger att komponera inlägg så blir det bara bajstolle av allt ihop. Idag ska jag i alla fall masa mig till vinden (det är flera meter dit) och hämta min resväska. Ni vet varför va...? :D

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-06-06 18:52:05

Naj, jau ved ente vaffor? Biretta! :D poss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela