Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Titta titta titta!

Publicerad 2010-06-28 12:44:40 i Sjukvård och varma känslor

Hej alla människor som inte ligger på stranden!

Nej, men jag är inte alls bitter för att jag sitter hemma med sällskap av mina virus som bara förökar sig och jag får inte vara med. Det känns jättetrevligt. Innan idag försökte jag tryckutjämna för att locket i öronen skulle släppa. Då svartnade det för ögonen istället. Det finns helt enkelt ingen ände på eländet.
Då finns det bara några saker som återstår att göra för att muntra upp sig själv:

1. Ringa en vän
2. Ringa Poolia
3. Leta upp mystisk indisk medicin i medicinlådan
4. Göra mystiska hopkok av ingefära och vitlök och annat som är starkt (utom paprika. Jag hatar paprika).
5. Titta på http://icanhascheezburger.com
6. Titta på roliga saker man kan köpa!

Vilket är anledningen till detta inlägg:

http://accessora.se har haft den goda smaken att ta in något så fantastiskt som det här:



ett litet smycke som heter Mini Granny Charm! Visst är det fantastiskt?!
Man kan ha det som nyckelring föreslår accessora men jag skulle hellre vilja ha det på ett armband. De är gjorda i Danmark av ålskinn och mässing, och portmonnän går att öppna. Becksöndergaard heter företaget men nu kvarstår frågan: vem är designern och vill han/hon gifta sig med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela