Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Här är jag, med vädret

Publicerad 2010-05-26 22:47:20 i Sjukvård och varma känslor

Livet upphör aldrig att förvåna mig. Kanske är det våren, ljuset eller bara en ren slump att så mycket oväntat händer just nu. För att slippa fler överraskningar kommer här mina önskemål om vädret inför helgen:

Hej vädret,

jag önskar mig:
1. Solsken
2. Lätt bris
3. Drygt 20 grader varmt
4. Att någon kommer och städar på min balkong

Din evigt trogna,

Katarina.

Kommentarer

Postat av: ola

Publicerad 2010-05-27 00:29:46

Får man en kopp kaffe om önskning nr 4 uppfylls? Alltid lika kul att läsa din blogg. Du är en humoristisk kvinna. Fortsatt med att vara det.

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-27 19:06:51

Ola: kaffe och kärlek ingår i konceptet. Kom på lördag, hjälp mig med cykeln, sola på balkongen, drick kaffe, ät kaka!

Postat av: A

Publicerad 2010-05-27 20:27:45

Det hade varit bra med solsken och bris

Postat av: S

Publicerad 2010-05-28 07:18:48

hörde jag KAKA?! :O

skicka hit en adress haha!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela