Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Och på den sjunde dagen blekte hon mustaschen...

Publicerad 2010-11-07 17:59:04 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

I vanlig ordning får jag vara den som ser till att det är lite ordning och reda i det här samhället. Som ni vet så tror alla att det är jätteviktigt att vara snygg. Det är det också, om man är fullständigt otrevlig och helt saknar all form av begåvning både socialt och intellektuellt. Då är det jätteviktigt att vara snygg. För er som tycker er falla in under den kategorin men inte heller är snygga så har jag lite tips. Om du är man kan du bli läkare: då tror folk att du är viktig på något sätt. Det är mest du som vet att du inte är det. Om du istället är kvinna så finns det en rad tips som kan vara användbara:
1. Det är egentligen ingen som är speciellt snygg, det är därför det finns fusk. Var god se nedan.





"Tjejer ska inte ha mustasch". Detta står i ett stycke som tyvärr är bortplockat ur bibeln, men som i allra högsta grad fortfarande är aktuellt. Ovan ett exempel på vidtalad iförd s.k. mustaschblekning.
Oklart om det har med ovan nämnda produkt att göra, men jag får ganska ofta höra att jag är snygg. Eftersom jag är naturligt misstänksam av mig så håller jag hårt i handväskan när de här mustaschprydda varelserna kommer med sådana påståenden. Vidare information kommer.








Fotnot: Jag hittade på det där med bibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela