Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Så kallad massage

Publicerad 2010-11-04 16:41:17 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Idag tänkte jag vara en hurtbulle och gå och få massage. "Åh, vad skönt", tänker ni. Men icke! Som ett litet kadaver fick jag ligga och vrida mig på bänken medan massösen i fråga hittade en muskel som heter pirideum, el dyl. Bara namnet antyder att något är fel. Jag såg mitt liv passera i revy. Men som så många gånger tidigare i mitt liv undkom jag med döden i vitögat och blotta förskräckelsen. Efteråt kunde jag röra mig igen för första gången på typ tio år. Nu ska jag boka ny tid.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela