Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Dagens lista 1.1

Publicerad 2011-12-11 14:25:02 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Nu är det snart jul. Det är lätt att lista ut eftersom jag är på dåligt humör samt har antagit en lätt grönaktig färg... Jag håller alltså på att förvandlas till Grinchen.
Visst är jag fin? (Bild från: http://meltedreelonline.com/movie-reviews/how-the-grinch-stole-christmas/)
Därför tänkte jag lägga fokus på nästa år istället. Nästa år blir jättebra för då är det ett helt år kvar till nästa jul!
LISTA ÖVER SAKER JAG VILL GÖRA NÄSTA ÅR:

1. Ta min examen
2. Gå en danskurs
3. Flytta till en större lägenhet
4. Arbeta ideellt
5. Få fler kompisar.
Okej det var inte den bästa listan jag har gjort, jag erkänner det. Men jag tycker att bilden på Grinchen muntrar upp inlägget lite grann.
All min kärlek
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela