Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Ett jätteproblem

Publicerad 2011-02-06 13:37:56 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Vad ska man göra? Vissa dagar är man så glad att ens största problem är att man bara har omaka strumpor i strumplådan i garderoben men idag är problemen så stora att de klättrar på väggarna och tornar upp sig i olika typer av konstellationer. Grejen är att jag plötsligt har fått för mig att jag måste skriva en bok. Alltså jag måste. Det är det som är problemet. Jag KAN ju inte. För det första så vet jag inte hur man gör. Alltså det är väl mest det. Var börjar man, hur fortsätter man och var slutar man och hur och varför och aaaaah. Nån stans måste det ju vara roligt att läsa också. Allting hade varit lugnt och fint om det inte var för att jag är så jädrans envis och nu måste jag göra detta. Det finns bara en sak att göra: Jag måste konsultera tant A och alla katterna.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-02-11 10:22:21

Jag kommer i alla fall köpa och läsa boken =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela