Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Jag har det så svårt

Publicerad 2011-07-14 16:51:49 i Sjukvård och varma känslor

Jag har gått ner lite i vikt och äntligen får jag på mig en klänning som jag aldrig fått på mig ordentligt tidigare. Nu inser jag att det är klänningen som inte passar, det var aldrig något fel på kroppen. Klänningen är sydd helt brett upptill och den håller på att ramla av hela tiden. Kära Bullen, vad gör jag nu?
Hälsningar,
"Fashion mistake"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela