Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Isn't she lovely? Isn't she wonderful?

Publicerad 2011-11-19 14:52:55 i Sjukvård och varma känslor

Jag vet, jag har typ hakat upp mig på det här med skönhet och skönhetsideal och min egen vikt och olika skönhetsprodukter och så vidare så man skulle kunna tro att jag har börjat jobba på något av de privata apoteken haha. Egentligen speglar det väl min egen osäkerhet, att börja närma sig 30 och fortfarande inte tycka att man är fin nog? Vems fel är det?
De är ju så fina som de är liksom... varför ändra något som redan är fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela