Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Man blir så förbannad

Publicerad 2011-11-06 19:25:56 i Sjukvård och varma känslor

Nu när jag återupplivat min TV slås jag av hur mycket olika program det finns som går ut på att folk är arga. Inte i sjukhusserierna dock, där är alla så lugna och professionella så länge inte chefen har hånglat upp någon i linneförrådet igen. Det finns arga kockar, arga snickare, andra typer av arga hantverkare men alla vet väl att det är vårdpersonal som är argast av dem alla? Jag vill gärna se arga sjuksköterskan som sitter och triagerar på akuten. Jag är helt säker på att det hade blivit succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela