Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Nej, men så att...

Publicerad 2016-09-21 12:21:03 i Sjukvård och varma känslor

Jag har en storasyster. Eller, jag har faktiskt tre. In your face! Hur många svennebananer kan skryta med att de har tre grymma storasystrar? Bara jag och några till! I ALLA FALL så har jag och alla andra småsyskon en stor uppgift här i livet: att kopiera allt vad våra storasyskon gör. I detta fall: återuppta bloggen!
Det har alltså gått tre långa och deprimerande år utan att det hörts något här ifrån.
"Men, varför började du inte blogga när du var föräldraledig och bara var hemma hela dagarna med bebisen, Katarina?" undrar du säkert nu. Svaret på detta är uppenbart, det är mycket mer utmanande att försöka göra någonting, VAD SOM HELST, samtidigt som din 15- månaders baby biter dig i låret med sina arga små tänder. Dessutom hade ju inte syrran återupptagit sin blogg förrän nu. Nu måste jag hinna läsa lite körkortsteori innan trollungen vaknar och kräver uppmärksamhet. Visste ni förresten att det är strängt förbjudet att cykla på övergångsställen? Nu vet du!
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela