Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Expressen spår i framtiden

Publicerad 2009-01-16 14:44:49 i Sjukvård och varma känslor

I ett försök att undslippa att småprata med en patients assistent (som f.ö var uppriktigt orolig att jag skulle stjäla hennes allers) läste jag idag expressen från igår och idag och gick såklart igenom horoskopen och båda två stämde så bra att jag blir lite orolig- hur kan expressen veta att jag ska på fest och imponera med min rara utstrålning? Eller att jag skulle få massa beröm på jobbet igår? De visste ju inte ens att jag skulle till jobbet! Jag misstänker en konspiration, tacksam för tips.

Kommentarer

Postat av: r y d s :)

Publicerad 2009-01-16 14:50:20

ha en jätte bra fredag :)

Postat av: emelie

Publicerad 2009-01-16 14:50:23

Jätte fiin blogg =) Allt bra idag ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela