Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Förlåt mig på glass

Publicerad 2010-05-09 11:05:13 i Sjukvård och varma känslor

En gång för länge sen så var jag förtjust i en kille som hade en slags blogg. Då och då skrev han små korta inlägg som verkligen var korta, typ en mening. Eftersom jag var förtjust i honom så läste jag alla om och om igen med förtjusning. Mitt favoritinlägg var ett från någon svettig sommar då han skrivit: förlåt mig på glass. Så gulligt, tänkte jag. Det tog mig flera månader att inse att det stod föråt och inte förlåt. Men annars mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela