Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Herr ågren och venflonen

Publicerad 2011-08-26 08:13:20 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Igår var jag på väg ner i kulverten för att göra sådant för de flesta gör i kulverten. Jag gick via kirurghuset även känt som ingång 42 och vad får jag syn på där? Jo en använd PVK! Den låg vid tillfället halvägs ner för andra trapphalvan. Jag vägrar plocka upp den, för den är faktiskt jätteäcklig.
Och nästa fråga som kommer är ju varför jag skriver om detta strax efter åtta på morgonen?
Jag har givetvis besök av herr Ågren. Herr Ågren och jag har gjort oss rätt så bekanta med varandra på sistone, idag är det omtenta som är anledningen till hans besök. Som tur är tycker han inte alls att jag är oartig som sitter och bloggar eftersom jag ändå kan prata oupphörligen med honom om ämnet för dagen!
Håll nu tummarna för att jag inte behöver skriva denna skiten fler gånger.
Med kärlek,
fröken Björk.
PS. Jag har en halvhemlig hemlis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela