Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

tålamod är...i alla fall svårt

Publicerad 2012-03-17 13:51:30 i Sjukvård och varma känslor

Ibland kan man inte röra sig fem centimeter i sjukhusområdet eller på avdelningen för att man hela tiden blir stoppad av någon som skriker "Syster! Syster!" Efter ett tag så börjar man ge upp hoppet om att man ska nå fram till målet: typ praktikplatsen, en svårt sjuk patient, till ronden, till toaletten etc. Då kan man känna sig lite lätt irriterad. För mitt inre brukar jag då föreställa mig att jag ställer mig upp och sjunger den här lilla trudelutten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela