Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

kisselikisselikissemiss!

Publicerad 2012-05-31 15:29:30 i Sjukvård och varma känslor

Idag blir det inte helt oväntat Kattema! För jag heter Katarina och häromdagen stavade jag mitt namn fel och skrev Kattarina och jag HATAR när folk gör det, jag är ju en människa, ingen katt. Men ibland, med tanke på hur mkt jag sover så börjar man ju undra!
Kattema 1:
När jag var inlagd på sjukhuset för ca 4 år sedan så brukade en undersköterska där spela den här lilla videon på sin mobil för att pigga upp mig. Utan uskor faller vården, hej och hå!
Kattema 2:


Detta är ett hängsmycke som jag hittade när jag var ute och smygsurfade idag, jag har nämligen "råkat" hitta en site till som har sådana där daily deals, denna är tysk, men texten är på engelska och de är så vänliga att de fraktar till Sverige ;)
http://en.fab.de/aktion-miss-atomic/mod-kitty-cameo-necklace.html
Kattema 3:

På samma tjusiga sida hittade jag en för mig helt ny grej: någon har kommit på att bara för att man har en katt så vill man kanske inte ha fula kattmöbler och hår överallt, lösningen blir Binq designs http://www.binqdesign.com/pages/cats och de har en hundsida också för den som är sugen! Se om du kan övertala ditt husdjur att gå och lägga sig i en sån här:
Hej hopp gummisnopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela