Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Hälsovecka schmälsovecka

Publicerad 2012-10-15 19:43:46 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
 
tydligen är det någon jädrans hälsovecka denna veckan och detta vet jag bara för att jag är med i en sån där bantningssida på internet som berättar sånt för en. Jag inledde hälsoveckan med att äta en si så där 10 små chokladkakor och sen köra 30 minuter på crosstrainern som i och för sig var rätt kul men inte direkt förbrände varken dagens eller helgens synder. Men det kändes absolut mycket bättre efter att ha ätit all chokladen!
 
 
För att vinkla lite på begreppet hälsa och hälsoideal så tänkte jag lista mina tre främsta kvinnliga förebilder:
 
1. Häxan Surtant
 
 
2. Nicki Minaj
 
 
3. Florence Nightingale
 
 
Man kan inte vara nere med dessa tre i bakhuvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela