Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Miss manga

Publicerad 2013-09-27 16:27:00 i Sjukvård och varma känslor

Igår var jag och en av mina kompanjoner ute och slarvade lite. Jag som alltid är på jakt efter längre ögonfransar tog tillfället i akt och köpte vad som föreföll vara en av de sista exemplaren av Loreals "miss Manga" som lovar ögonfransar som en såndär japansk seriefigur. De är ju skitsöta och nästan alla mascaror var slut vilket jag tog som ett gott tecken- ack vad jag bedrog mig. Resultatet är som vi brukar säga: nästan värdelöst. Hashtag: värdelöst. Hashtag: små grisögon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela