Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Bokklubben rekommenderar

Publicerad 2013-08-13 19:25:00 i Sjukvård och varma känslor

Hej alla vänner och ovänner,
 
Varför skriver du aldrig mer din gamla träskapa, kanske du undrar? Jo, det finns lite olika skäl. Dels är ju bloggen som forum på väg ut ur tiden och det skulle ju vara hemskt pinsamt om ni skulle börja bespotta mig på gatorna när jag går förbi eller nåt sånt.
Dels är det för att jag oroar mig lite för sekretessen ni vet, och när jag som bäst sitter här och skriver och skryter så kommer Region Skåne inrännandes genom dörren och drar legitimationen ur händerna på mig. Och vem ska då ta hand om de gamla och sjuka? Va? va? va?
Men idag ska vi inte debattera sjukvården. Nog för att det behövs. Alltså det behövs jättemycket. Kolla bara här:
 
 
Och då är de ju ändå tyskar!!
 
Åter till ämnet, jag behöver boktips. OCH DET MÅSTE VARA ROLIGT!!! ALLA LEDSNA BÖCKER ÄR FÖRBJUDNA. Jag håller på att gå in i djup sorg och kronisk depression eftersom jag envisas med att läsa den här boken:
 
Alltså den är jättebra. JÄTTEBRA. Får en också att vilja lobotomera sig själv.
 
Hälsningar,
en som har starka känslor.
 

Kommentarer

Postat av: dragonett

Publicerad 2013-08-14 08:31:49

Finsn roliga kåseriböcker om katter och hundar av Ursula Wilby :) Bland annat "som hund och katt". Min favorit bland denna typ av böcker är dock "Aloysius den röda katten" där det bland annat finns en katthistoria om "rulla Mulle".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela