Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

DU HAR HAMNAT I FÄNGELSE

Publicerad 2009-08-04 01:51:33 i Sjukvård och varma känslor

I min skräppost (jo, jag läser den, haha) har det börjat komma lite intressanta mail som skiljer sig ur mängden av potensmedelreklam och olika sorters saker som jag antagits ha vunnit. Avsändaren är någon slags spelsida, många kvinnor fastnar ju i Bingo på nätet (Bingo! Mycket töntigt. Detta måste avvecklas!) och många män antingen försörjer sig eller försummar sig i pokerberoende. Med "många" menar jag egentligen att jag inte riktigt vet hur många, jag har läst det här någonstans. Klockan är nästan två på morgonen och jag är lite osammanhängande. Hur som helst så är detta något nytt, jag tror att det är en Monopolsida (jag har alltid hatat Monopol, kan ju inte de veta) och med Monopol menar jag spelet Monopol och inte någon sida som har monopol på något, hur som helst så blev jag lite chockad när jag öppnade min skräppostbox och det står, klart och tydligt: DU HAR HAMNAT I FÄNGELSE.
Jag var verkligen tvungen att tänka efter- har jag det?
Slutsats: Nej, jag är hemma i mitt vardagsrum.

Kommentarer

Postat av: Irina

Publicerad 2009-08-05 09:23:23

Hahahahaa, jag fick samma skräpmail (ja jag läser min med!!) och samma reaktion: Vad? Har jag? Hur då? När då? VARFÖR?!?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela