Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Tjejaffären

Publicerad 2009-12-04 15:39:27 i Sjukvård och varma känslor

Jag är förmodligen VÄRLDENS lyckligaste tjej. Jag har nämligen hittat en hemsida som samlar allt man behöver som tjej! Det är sant, kolla själva: http://www.tjejaffaren.se
Där kan man hitta alla möjliga coola prylar som man VERKLIGEN behöver! Typ nya grejer till köket, en kaffebryggare typ så att man kan få sån lyxig espresso så att man VERKLIGEN vaknar. Annars blir jag som typ zombie hela dagen. Sen finns det en en HEL sida med sexleksaker- för det behöver man också liksom! Sen finns det en massa kläder också på jättesnygga modeller som är helt brunrandiga i ansiktet, jag fattar ingenting liksom- men det är kläder- det behöver man också! Så de har verkligen levt upp till förväntningarna!!!!!!1
Sen finns det smink också och en liten påse som man kan ha sina tamponger i och rakhyvlar, epilatorer och plattänger och hårfönar och allt man bara kan fantisera om. Nu kan jag äntligen sluta oroa mig för att inte kunna hitta nåt jag vill ha!!!!1

Skämt åsido.

Bäst just nu:
Min föreläsare i farmakologi förklarar: Jag tjatar på min man att det blir inte bättre för att han tar en panodil till. Det funkar inte så. Tar du hela burken så dör du!
Sämst just nu: Min kille verkar inte alls fatta grejen med lussekatter. Alltså jag ÄLSKAR lussekatter.

Å jag glömde nästan! Via en banner på Tradera (jag ÄLSKAR Tradera) kom jag in på en mycket spännande hemsida som hette toy boy. De lovade nämligen att de har allt för kvinnor som bara finns här. Jag har tittat igenom hela sidan nu och kan INTE rekommendera den. Det fanns inte en enda kvinna. Inte ens en liten en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela