Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Julavikten

Publicerad 2009-01-12 19:08:36 i Sjukvård och varma känslor

En tragedi har inträffat: jag har i all iver vägt sönder Annas våg. Visaren bara flyttar sig hela tiden. Man kanske skulle köpa en sån där digital? Jag försöker desperat bli av med minst 4 kilon varav ett är julavikt och resten bara slarv. Jag har redan slarvat hela dagen och nu är jag så galet sötsugen. Men jag har hittat en ny spännande maskin på gymmet, nämligen crosstrainern. Jag är säkert den sista som upptäckt hur bra den är, men den är verkligen helt underbar! Efter 3 minuter vill man bara av haha

Kommentarer

Postat av: irina

Publicerad 2009-01-15 16:34:07

ler Du skriver så roligt vännen!!

Får jag länka t din blogg?? Eller....d gör jag nog iaf! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela