Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Här tänker vi så att det knakar

Publicerad 2009-11-12 18:07:09 i Sjukvård och varma känslor

Följande läste jag i Aftonbladets nätupplaga:

I samband med all uppståndelse kring det eventuella transitboendet för ensamkommande flyktingbarn i Hököpinge, frågar en reporter en av de boende var hon tycker att flyktingbarnen ska ta vägen. Svaret blir som följer:
- Hyddor i Norrland! Skicka dem dit!

Det är så märkligt för när jag läser detta så, får jag för mig att jag har hört det förut... Någon annanstans, med andra ord...


Ja, just det.


Nazisterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela