Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Panodil är som en mätsticka

Publicerad 2009-10-27 11:48:48 i Sjukvård och varma känslor

Facebook är så bra. Jag har drabbats av en tämligen lindrig förkylning och skrev detta på min status. Ca 30 sekunder senare ringer min syster för att höra så att jag inte är helt utslagen där hemma. Vi pratar lite och hon konstaterar följande:
- Innan ville jag inte ta tabletter bara sådär, men nu när jag är gift och har två barn så tycker jag att jag kan få ta en panodil. Och det fungerar jättebra!
Det tycker jag är ett fint sätt att mäta var man är i livet :)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2009-11-03 15:55:50

Fortfarande komplicerat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela