Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Bull var ordet

Publicerad 2010-04-19 21:26:57 i Sjukvård och varma känslor

Idag känner jag mig såhär:



Jag ringde H i morse och tvingade honom att skriva ut p- piller till mig. Lyckligtvis gjorde han det och märkligt nog så kom han ihåg mitt personnummer. Jag har googlat hela dagen på PCO-S och eventuella känslomässiga effekter av det och summan av kardemumman är att vissa kvinnor helt enkelt mår piss när östrogennivåerna sjunker. Slutsats: jag ska aldrig mer vara utan östrogentillskott om jag inte ska försöka bli på smällen, och det ser ju inte ut att vara nära förestående.

Min hjärna försöker förklara för mitt hjärta att det bara är hormoner och att det går över, men hjärtat lyssnar inte riktigt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-25 07:25:56

jag kanner mig ofta sa ocksa. jag har hittat 2 grejer som hjalper (lite) utan trista hormoner som sanker sexslust etc. 1. Evening Primrose Oil-tillskott (2 st, 3 ggr om dagen) 2. 5 HTP- tillskott. (en till lunch och en till nattdags).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela