Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Fylleri Fyllera

Publicerad 2010-04-05 11:38:07 i Sjukvård och varma känslor




Kära bloggen,

I Lördags, alltså i förrgår och självaste Påskafton så var jag ute och slarvade med Eleonore. Vi var egentligen inte ute speciellt mycket, utan vi skulle dricka lite vin och lösa korsord som passar sig för två damer av vår sort.
Sen blev det lite mer vin och youtube och konstiga sånger och vips så kom Eleonores kompis Mattias dit. Han hade köpt ny bil och vi ville därför veta om den passade att köra ett segervarv runt stortorget med. Det gick bra. I baksätet sitter jag och Eleonores två underbara ungar. Den yngsta, 8 år, säger först till mig: Kolla! Jag har ingen kofta på mig! Sen till Eleonore, jättestolt: Kolla, mamma! Jag har ingen kofta på mig!
Mattias spelar Rammstein i bilen vilket passar för jag och Eleonore har precis övat oss på tyska, och sångtexterna var mycket på temat "...mein bratwurst in dein sauerkraut..." (OBS! SANT!). Efter ett tag säger samma unge: Kan vi inte lyssna på P3? Eller Rockklassiker?
I den stunden önskade jag hett att han var mitt barn.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-11 01:23:50

Fint å se deg her : )



Håper du har det bra. Ønsker deg alt godt.

Mvh.



Daniel fra norge ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela