Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Mycket väsen för ingenting

Publicerad 2010-04-14 17:12:51 i Sjukvård och varma känslor

Hrmhrm bloggen.

Jag övar mig på att harkla mig för av någon anledning så verkar man mer seriös då. Det gör de alltid på TV. Idag har jag ansökt om att videoblogga via videofy- man måste ansöka så att de vet att man inte bara komma lägga upp bilder på sina bröst och sånt. Som om jag skulle våga det! Ev. skulle jag väl kunna lägga upp en bild på någon annans bröst. Men det skulle kännas så dumt.

Hur som helst! Igår gjorde jag ett riktigt kap!



200 spänn! Visst är den vacker? Jag vet att jag är lite sen med att skaffa mig en sån här jacka som alla tuffa fashionistas har haft i två år redan men jag vill försvara mig med att jag kände att sist jag hade en sån här jacka så var jag 16 år. Nu börjar ungdomsåren flåsa en i nacken: inte bara skinnjackan, 90-talet har också kommit tillbaka. INKLUSIVE CYKELBYXOR!!! (=fasa!)
Detta om detta, nu måste jag gå och leta efter nyckeln till Per-Arne som fortfarande står fastlåst utanför Malmö högskola.


Kommentarer

Postat av: Håkan

Publicerad 2010-04-15 17:36:33

Du är så rolig, men du skriver för sällan :-). Håller med dig om jackan, skitsnygg. Och stackars Per-Arne, hoppas verkligen att han är en cykel :-)och inget annat.



Håkan

Postat av: anaginas bror

Publicerad 2010-04-18 20:51:20

vill bara säga att jag läst dina kommentarer på anaginas blogg och du verkar vara en smart och förståndig kvinna som accepterar det "okända" även om du inte håller med. lite luddigt men jag hoppas att du fattar vad jag menar. :P och Gina har så många blåsta läsare och jag tycker lite synd om henne..men med läsare som dig så blir hon nog glad!fortsätt kommentera!



HAAHh...

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-19 18:21:45

Håkan: Jag lovar att uppdatera oftare från och med nu. För din skull! Och för att jag för första gången har en återkommande läsare som inte är min bästa kompis :D



AnaGinas bror: Var det du som fyllde år häromdagen? Grattis i så fall! Och tack för komplimangen :D

Postat av: Louise

Publicerad 2010-05-25 07:30:33

Rolig iakttagelse att skinnjackan ar en likadan som vi hade som sma teenyboppers. shit vad vi borjar bli gamla...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela