Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Ogiltig frånvaro

Publicerad 2010-08-16 22:29:33 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Förlåt min frånvarande uppdatering. Jag har fött barn.
Haha, nej jag bara skojade, men jag ser ut som om jag snart ska göra det. Hur som helst så ska jag inte fylla i några detaljer i luckorna kring min frånvaro men säga såhär: Mitt internet har varit trasigt. Jag har fått ett splitternytt modem från Tele2. Det är också trasigt. Detta i kombination med andra händelser som inkluderar varelser av det otäcka könet har lett mig in i en djup depression och slutligen hamnat på havets botten. Där ligger jag nu och skvalpar. Möjligen flöt jag upp lite i samband med detta meningsutbyte:

Patient: Min fru var här igår, hon sa att hon hade pratat med någon i personalen som var så himla trevlig. Jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att det kan inte vara någon annan än du!

Jag: *skina som sol*


Jag har plockat in resväskan från vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela