Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

utländska

Publicerad 2010-08-30 22:05:47 i Sjukvård och varma känslor

När jag var yngre hade jag en kompis som hade en massa handväskor. Ett tag tänkte jag att det kanske rörde sig om tvångssyndrom- att hon hela tiden kände att 60 handväskor inte räckte- när som helst kan stunden komma när man inser att man behöver en till!
Idag vet jag fortfarande inte hur det egentligen låg till, men plötsligt känner jag att jag har drabbats av samma feber.


HAAAAANNNDDVÄÄÄÄÄSKAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela