Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Create an outfit for: Disaster Wednesday

Publicerad 2010-12-29 16:03:24 i Sjukvård och varma känslor

Idag skulle jag lära mig plocka ögonbrynen av Jean- Pierre Barda. http://www.dn.se/Pages/WebTvArticle.aspx?id=582819__Article. Det hela är en del av min kampanj för att undvika att göra relevant skolarbete. Allting gick bra tills jag skulle klippa lite snitsigt i kanten på ena ögonbrynet. Nu har jag ett och halvt ögonbryn. OBS jag använde liten sax. Jag skulle ha lyssnat på Zeinab och "aldrig mer röra mina ögonbryn" men nu är det för sent och jag kan inte gärna försöka hitta någon salong att gå till för de kommer att börja gråta och undra varför jag vill göra dem så illa.
Det var svårt att ta en bild på eländet också

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela