Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Diamonds are a girls...

Publicerad 2010-12-23 15:20:34 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,
Inget allvarligt skit nu såhär inför jul och hjul. Min balkong har förvandlats till något slags slagskepp för snö och jag kan äntligen gömma mig för grannarna mitt emot. Hur som helst bloggen så har jag hittat något JÄTTEFINT på en annan blogg och nu måste alla andra också titta på det! Det är en av tjejerna bakom Modeflickan som lottar ut en goodiebag med en massa goodies...! Jag vill ha! Jag struntar i om det är ytligt! Jag vill ha glitter och smycken och prova ny mascara och om man kollar några inlägg ner så kan man se vad som finns i påsarna och det är en MASSA bra stylingprodukter också... Åååh, jag kommer aldrig bli lycklig om jag inte får en sån rosa påse. Här är en bild som jag stal från cravingsforfashion.blogg.se :
Nu måste ni också tävla... Men ni får inte vinna för det måste jag göra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela