Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Nätverk och gemenskap

Publicerad 2010-12-19 15:17:50 i Sjukvård och varma känslor

Jag solar mig i det att du ser mig
Sakta glänser hyn och börjar ögonen stråla
Strax kommer även kroppen att föryngras
Men här ser du en kvinna, eller ett barn, ett sinne som inte låter sig luras
Jag vet vad du ser, och att du ser just det, och inget mer
Skönhet
Trygghet
Vänlighet
Jag vet att jag aldrig blir nöjd som så
Jag vet att du inte kommer att förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela