Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

V- magazine

Publicerad 2010-01-21 20:26:18 i Sjukvård och varma känslor

Tillåt mig att skrika lite: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Nej, denna gången handlar det inte om farmakologi, utan om det här:

Som ett brev på posten efter tidigare inlägg ger alltså V- magazine ut ett specialnummer i två varianter. Den ena med Dakota Fanning på framsidan och den andra med Gabourey Sidibe. De vill jämföra vilken som säljer bäst och hela tidningen är gjord på temat kroppsstorlek- modereportage är gjorda med kurvigare och smala modeller, och med kurvigare menar jag inte storlek 36 utan tjejer med rumpa som kan mäta sig med min. Bilderna är dessutom RUSKIGT snygga- som modellbilder brukar vara- istället för att göra någon slags dokumentärbilder över "vanliga" personer och hur fula alla blir i lysrörsbelysning speciellt om man fotograferar dem underifrån.
De har också flera reportage om modeskapare och modeller som visar mode på ett konstnärligt sett- oberoende av storlek. Det låter kanske knäppt, men jag känner mig redan tusen gånger vackrare än igår.

Här är några exempel på tjusiga brudar:




Det här är alltså två olika modeller, även om det inte syns speciellt tydligt. Tjejen till höger heter Crystal Renn, hon menar att om kläderna är snygga nog så kommer de vara snygga oavsett vilken storlek de råkar vara. Alltså- om du ser ful ut är det inte dig det är fel på. Heja Crystal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela