Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

För kännedom

Publicerad 2010-06-20 02:11:36 i Sjukvård och varma känslor

För att undvika eventuella missförstånd så vill jag bara förtydliga att det inte på något sätt strider mot svensk lagstiftning (mig veterligen) att idka älskog eller på annat sätt utbyta kroppsvätskor förutsatt att båda parter är med på det hela, att smittskyddslagen efterlevs, samt att utbytet inte stör allmänheten alltför mycket. Vad jag vill säga med föregående inlägg är alltså bara att jag tycker att jag i egenskap av mig själv, i större mån borde ägna mig åt ditten och datten än att spekulera i olika sätt att bedriva lust.


Vänligen,

Katarina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela