Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Hejdårå

Publicerad 2010-06-08 12:39:49 i Sjukvård och varma känslor

Jag vaknade 11.50 för jag har inte kunnat sova inatt, varmt här. Sen skulle någon klippa gräsmattan. Hur som helst har jag i panik på 40 minuter ätit lunch, packat, städat, duschat, klätt på mig och börjat skriva detta inlägget. Ändå rätt bra tycker jag. Hur som helst så åker tanterna idag, så vi hörs igen på måndag! Om jag inte försvinner iväg med någon oljeshejk förstås :D. Förresten så har Anna en väldigt användbar bok som bl a innehåller frasen:"min svävare är full med ål" på turkiska. Jag ska se om jag kan leta upp "Hur många kameler vill du ha för din son?" Vad förvånade de skulle bli! En svensk som pratar turkiska! Hihi.
Ha det fint, alla!


Puss, K


PS. Syrran, jag har läst den där "inte utan min dotter" nu, och den utspelar sig i IRAN. Helt annat land ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela