Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Lurendrejeri

Publicerad 2010-06-22 19:48:46 i Sjukvård och varma känslor

Kära bloggen,

Idag fick jag veta att AT- läkare inte ALLS det har någon legitimation. Jag ber så väldigt mycket om ursäkt, bloggen. Legitimation får man först efter avslutad AT- tjänst. De ska alltid hålla på och krångla de där, precis som jag skrev igår.
Förresten så har jag fått en massa äckliga eksem på benen så jag misstänker att dr Fredrik har kastat någon slags förbannelse över mig, för jag ser ut ungefär som en spetälsk. Hej, beach 2010! Jag hatar det uttrycket, förresten.
Idag var min första dag på nya jobbet, jag är så jävla nöjd. SUS Malmö är en märklig plats. Mer om det nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela