Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Long time no Kat

Publicerad 2010-03-15 15:35:55 i Sjukvård och varma känslor

Jag har inte skrivit på länge för allt som har hänt är så himla olämpligt att publicera på bloggen. Idag gick jag dock förbi en mamma med sin dotter på ca 1,5 år som i ett infall vägrade gå framåt. Jag hade inte hört deras samtal tidigare men när jag går förbi dem säger mamman med en trött mors ton: "Du får nog vara lite mer specifik än 'blä'".
Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela