Intresseklubben antecknar

Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-31 21:12:29

Också en teori!

Postat av: Louise

Publicerad 2010-06-02 07:22:29

Jag har varit i samma situation. Javla karlar som tror sig ha ratt att saga vad de vill, tex 'jag ar bara med dig for jag tror inte jag kan fa nagon battre' och 'du har massiva armar', och jag trodde av nagon anledning att det skulle ordna sig eller jag hade det battre med honom an med mig sjalv. Skont att man blivit gammal och klok! :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-06-02 10:11:13

Haha, speak for yourself, det var bara några veckor sen som jag fattade att det var han som var fel, inte jag! Men bättre sent än aldrig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Intresseklubben antecknar stort och smått från vardagen som småbarnsmorsa, sjuksköterska, och med femtioelva ofärdiga projekt igång. Det är inte så underhållande, men någon måste ju läsa det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela